Te nu es esmu.

Ik pa laikam iedomājos par savu tā saucamos blogu, bet nekur tālāk par minimālām darbībām pie izstrādes tā arī netieku.
Varbūt ierakstu kādu jaunu teikumu un tas arī viss. Vēl man smieklīgi šķiet citas for free online aplikācijas kā wix, kuras būvē uz wordpress pamata lapas. Laikam katrā no viņiem man ir rezervēta vieta ar iesāktu lapu… Tā vien liekās ka jānopērk savs domēns par kuru es maksāšu ikgadu un tad tikai sākšu saprast to ka ir jāķerās klāt, jo naudu vējā mest ar negribās.

Ar šo visu es gribu teikt ka mēģināšu regulāri taisīt ierakstus. Tā nebūs katru dienu pa pāris postiem, tam ir domāts twitter vai facebook. Šeit es rakstīšu vairāk interesantas un diskusējamas lietas. Tehnika, dizains un paša intereses. Padalīšos ar iespaidiem un ieteikšu kādu labāku vietu kur aiziet vakariņās.

Starp citu, mēģināšu veikt vairāk rakstus angļu valodā.

About mgreidans

Designer, art and graphic work lover, curious person about a lot of stuff surounding him View all posts by mgreidans

Leave a Reply

