We Funk!

Tātad, esmu klausījies patiesi daudz mūzikas stilu un online radio. Šobrīd esmu uzticīgs, jau apmēram 10 gadus, nu-metal un iešu turpmāk ar smaidu uz sejas pa ielu klausoties kādu gabalu no Korn, Guano Apes vai Static-X un Kontrust.

Bet ne par to. Tagad es gribu pastāstīt par vienu no labākajiem radio kādu esmu klausījies.

Stils – freestyle battles, jazz, funk, hip hop, old school and underground. Es iepriekš nebiju tā pavilcies uz šo visu stilu, man viņš drīzāk bija vienaldzīgs, bet tagad tāds prieks paklausīties kādu labu funk vai hip-hop gabalu. Saosodīts! Viņi necik nelīdzinās kādam 50cent vai vēl kādam no tiem.  Sākās ar to ka es klausījos Brazīļu un latino klasikas, kā arī amerikas 50’s, 60’s utt. mūziku, tad lēnām kāpu pa gadiem uz augšu un uzgāju nenormāli jauku filmu –

Breakin' http://www.imdb.com/title/tt0086998/

Un tad protams man aizgāja, funk stils. Yesyesyes

Kā arī prieks klausīties radio101.lv – viennozīmīgi Švāna kungam arī ir cieņā Funk 🙂

Šeit arī būs pats radio – http://www.wefunkradio.com/radio/

About mgreidans

Designer, art and graphic work lover, curious person about a lot of stuff surounding him View all posts by mgreidans

Leave a Reply

